Plutt

I morse var det inte kul att stiga upp ur sängen dels var jag dunder trött och dels så var det svin kallt ute. När vi kom till dagis fick jag reda på att Linus och två barn till skulle på teater idag. Mmm undra hur detta går.. Linus som älskar att sitta stilla å allt...  Idag har jag bara städat i Askim så har varit ledig resten av dagen, det var jätte gott. Efter Askim tog jag mig en sväng in på HM och dom hade massa rea,alltid kul med rea. Jag kom därifrån med sju plagg för 400kr. Det var jag nöjd med. Sedan gick jag och köpte lunch till mig och Daniel, det fick bli egengjord kycklingsallad. Mumma var det. Vid tre cyklade vi iväg för att hämta Linus på dagis och han grät när  vi kom. Vitrodde det var för att han inte sovit idag pgateatern å så. Linus fröknar berättade att han suttit som ett ljus under hela teatern! duktigt tycker jag. Linus blev bara kinkigare ock kinkigare och klagade över aj i örat. Oj vad ledsen han var. Vi beslöt oss för att åka till akuten i KBA med honom och det visade sig att han hade virusblåsor i halsen som senare hade orsakat en kraftig öroninflammation. Så nu ska plutten få penecelin 3ggr om dagen i 5dagar. Stackars lille plutt, inte konstigt att han var så ledsen. Nu har han somnat brevid mig i soffan och håller mig i handen. Plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0