Jobb

Idag så fick jag och Linus lite sovmorgon eftersom jag skulle börja klockan ett och Linus skulle vara på dagis först klockan 9. Tiden på morgonen bara sprang iväg och vi likaså till dagis. Efter lämningen gick jag hem och kollade mejlen och sånt, kollade även in Lottas blogg som jag nu mer gör varje dag för att se om hon svarat på det jag skrev om att vi ev kommer förbi dom i KL när vi är i Thailand, inget bestämt men det lutar åt det. Får ju passa på när man är åt det hållet. Efter detta tänkte jag krypa ner och sova lite men hade svårt att komma till ro, när jag precis hade somnat ringer Daniel för jag hade ringt honom tidigare. Men jag slummrade till snabbt efter det. Men då skulle ju klockan vara tvungen att ringa och jag skulle bege mig till jobbet en timme tidigare för att Mia skulle få gå tidigare. Var lite halvkonstigt att komma till jobbet vid tolv, ingen vana direkt utan börjar oftas 9.30. Det stod på schemat att jag skulle fixa kassa, sen stod det fint under: "Helene det har kommit en ny kassa som står på lagret instalera den och få igång den". Jaha det var bara till att släpa ut de tre kartongerna och börja koppla ihop datorn. Kan ju inte direkt säga att det är min starka sida. Men jag fick ihop det och den startade galant. Bara det att sen var det tvär stopp. Det blev ingen text på kvittorullen, det stod att kassan var i Luleå, program fönstret var "större" än skärmen, kassa lådan kunde jag bara få upp med nyckel. Var måttligt glad när dessa små fel upptäcktes, har säkert glömt något av dom.. Nu är jag äntligen hemma och Daniel hade lagat egengjord pyttipanna och den var jätte god. Nä nu ska jag krypa ner på soffan innan det är sängen time, ska ju jobba nu fre,lör och söndag.

 

Såhär kände jag mot våran kära kassa 5 idag......!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0