Hurra!

Idag var det jobb som vanligt. Morgonen var lugn och skön hemma innan dagis. Linus var så mysig så och vi pratade om massa roliga saker. Sedan bar det av till dagis och Linus gick in så snällt så. Men han hade inte tid att vinka till mig utan skulle hjälpa till att duka fram frukosten. På jobbet har det inte hänt något speciellt utan har varit en vanlig dag. Men den har gått jätte fort, vet inte riktigt vart dagen har tagit vägen. Sen så fyller ju Daniel år idag så jag försökte komma på en bra present till honom då han aldrig önskar sig något. Min första tanke var markiser för det vill jag ha hem =P sen kom jag på det att han inte har någon resväska så då var det klart, det fick bli en väska sen så stoppade jag lite smått å gott däri. Mamma var snäll och hämtade mig på jobbet och körde hem mig och väskan.

 

Denna väska blev det, men tvekade redan när jag köpte den om den var förstor, efter ha diskuterat det med Daniel kom vi fram till att en mindre är nog bättre, så vi ska byta den när det kommer in nya på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0