Febrigt

Idag är jag hemma med Linus då han hade feber igår när han kom från dagis, dom hade tagit tempen på honom efter lunchen och dom hade slutat kolla när den slog 38gr. Men som dom sa han är aktiv som vanligt men åt inget vidare bra. Detta fortsatte även när vi kom hem så jag beslöt att jag skulle vara hemma idag med honom. I natt har han sovit i 12 timmar! Så jäklans skönt, konstigt nog känner jag mig inte utvilad =S

Idag har min duktiga prins gått på pottan, han är jätte duktig nu när han springer utan blöja här hemma, tar alla tillfällen jag kan och låter honom gå utan blöja. Jag har även fått min syster Lottas bloggadress av pappa idag. Dom har ju flyttat till Malaysia och ahr bott där i tre månader. Så det ska bli jätte kul att följa den. Hennes dotter Madde har ju en blogg hon oxå som jag följer. Det finns länkar här på min sida till båda två så det är bara att läsa =)

Lottas bloggadress: http://ourlifeinmalaysia.bloggplatsen.se (finns nu även på min första sida)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lotta gustafsson

Hej,



vad roligt att höra från er. Härligt att han nu vill gå utan blöja. Det blir mycket enklare men ibland nervöst när man är ute. Speciellt när de har overall på sig. Hörde med pappa att Linus är frikänd och friskförklarad. Det var mycket skönt att höra. Bra med tipsen om tomte eller stjärngossekläder. Magnus åker om 10 min till sverige och är hemma där hela nästa vecka. Så vi får se hur han fixar det. Har ni några planer på att komma och hälsa på oss? Jag tror att Linus skulle gilla polerna och det varma vattnet.



Många kramisar från Oss-Lotta

2010-09-02 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0