En tavla till som är klar

Har ju glömt att berätta om och lägga upp bild på min senaste pärltavla. Jag har gjort en till Khim och Cicci på deras son. Det blev en liten minnestavla av Alxenader som somnade in för snart ett år sen. Jag satte ihop tre bilder som blev en stor fin tavla. Ja jätte fin blev den. Att man kan göra något så fint av pärlor det hade jag aldrig trott om jag inte fått min tavla av Mia. Är lite sugen på att göra en till, men vet inte riktigt med vad. Jag har en tavla jag ska göra men ska vänta lite till då jag inte behöver ha den än.

Jag ska lägga upp bilder på tavlan jag gjort men hittar inte mina bilder för tillfället så det kommer när det kommer

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0