Blöj fri em

I morse vaknade jag när Daniels väckarklocka ringde har sovit konstigt hela natten. Först hade jag svårt att sova och låg och funderade på en tatuering som jag ev skall göra. Jag vill skriva ett citat eller ordspråk på underarmen eller bara en mening. Det skall påminna om det vi gick igenom med Linus för ett år sen. Hur skört livet är och att man ska ta tillvara på det man har. Så är det någon som har något bra förslag så skriv gärna ner det till mig här =)

Jag pratade med mamma som vanligt på morgonen och vi bestämde att vi skulle ta en sväng in till stan och kika runt lite och äta frukost där. Vi var inte inne i stan så länge men jag hittade hur mycket fina små kuvertväskor som helst, men får nöja mig med den jag har till bröllopet på lördag. När vi åkte hem så pisseregnade det och jag och Linus var pisseblöta när vi kom hem. Vid fyra tog vi tåget till Kållered för att jag och Daniel ska ta spruta inför resan. Jag frågade Linus om han ville åka utan blöja och det gick han med på. Tog med extra ombyte ifall om att olyckan skulle vara framme. Men min duktiga prins var utan blöja här och sen även när vi var hemma hos Aina mfl och åt middag. Han klarade hela bilfärden hem men när vi var hemma var han så inne in att visa Daniel hans nya ambulanståg att en liten olycka hände. Men tycker han varit grymt duktig iaf. Nu blir det bara en lugn och skön kväll, jobbar ju tis, ons, tors och fredag denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0