Blåsigt värre

Idag har varit min städ dag i Askim, jag började med att lämna Linus på dagis vid åtta och sen begav jag mig dit. Det tar ca 2h att städa och sen är jag fri fram till 15 då Linus ska hämtas på dagis. Gjorde en liten tabbe idag då jag städade det sista i omklädningsrummet. Jag skulle vrida ur en mopp och då vickade jag på den så hälften åkt ut över mina fötter. Jippi vad kul. Som tur var hade jag inget planerat eftreråt så det var gott. Jag snurrade runt lite på Frölunda torg och köpte två tröjer till Linus och strumpebyxor och en sjal till mig inför bröllopet vi ska på om två veckor. Sen bar det hemåt i det blåsiga vädret, konstigt väder idag. Ena stunden regnar det andra skiner solen och sen stormar det som tusan. Hörde från Mia att det både åskat och haglat hos henne men det har jag inte tagit del av än... Annars har dagen bara varit lugn och det kommer det att vara resten av kvällen också. Ska nog bara läsa på lite om Thailand och om man kan finna något kul. Igår pratade jag och Daniel om att det hade varit kul att ta en sväng över till Malaysia och hälsa på min syster Lotta med familj. Men vi får se hur vi gör med det, det är ju på vägen om man säger så ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0