Bara jobb

Idag bar det av till dagis för Linus och jobbet för mig. Efter idag har jag bara en låång dag kvar på jobbet och en kort dag denna veckan och det ska bli så skönt så. Hände inget speciellt på jobbet idag utan vara en vanlig dag på jobbet. Jo jag hade ju beställt växel tills idag trodde jag men hade skrivit ett helt annat datum så jag fick springa och växla på banken eftersom det är lönehelg vet man ju att det är vissa valörer som går mer än andra. Jag fick åka med snälla Mia till Mölndal och sen vart det bussen hem. Kom på två citat/meningar på bussen som är tänkvärda till tatueringen jag funderar på. Dom jag kom på är: Lev för dagen, inte för i morgon eller inte för igår. Och den andra är: Vi lever för en dag i taget. Sida vid sida. Det är så jäklans svårt vad man ska ha för text. Det ska ju betyda något speciellt för mig. Som sagt är det någon som har något annat förslag så skriv gärna det till mig. Och skriv gärna vilket ni gillar bäst av dessa två och om man kan ändra på dom till det bättre.

I morgon är det torsdag och det känns som om veckan har för få dagar och jag behöver några fler. Vi ska ju på bröllop på lördag och det känns som jag måste fixa lite kläd saker tills dess. Sen i morgon kommer Khim och Sara så hade behövt plocka lite här hemma. Men vad gör man när man jobbar så långa dagar? Jo dom får ta det som det är, även om jag inte gillar det...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0