Uppsala

I morse så packade vi och sen kom Mia och hälsade på en stund, tiden sprang iväg och vi var tvungna att åka för vi skulle växla pengar innan vi åkte mot Uppsala. Trodde att bilresan skulle bli en pina men det gick jätte bra. Efter ca två timmar satte vi på fåret shaun för Linus och han satt som ett ljus och kollade på det. Sedan vart det hamburgare och efter det fortsatte färden mot uppsala. Vi kom fram vid nio tiden och sen har det bara varit slappa, i morgon är det den stora dagen och vi ska gå upp vid sju för att vid åtta kör Khim oss till flygplatsen, planet går 11. Så i morgon blir det en lång dag och jag hoppas verkligen att Linus klarar flygresan bra. Så efter detta inlägget vet jag inte när jag kan skriva igen, utan skriver så fort jag kan. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan med både bilder och lite text.

Ha det bäst alla här hemma!

Massa kraamar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0