Torsdag

Idag har jag i stort sett bara vilat. Har plockat i och ur diskmaskinen, tvättat tre maskiner det är vad jag har gjort idag. Har ingen ork för fem öre, min förkylning vill inte ge med sig. När jag vaknar på morgonen har jag inte alls ont vid pannan ner mot näsan men ju längre det går på dagen desto mer kommer det onda. Jag har därför avvaktat idag att gå till vc vilket är dumt då jag nu sitter här och har ont :( Ska jobba morgon i mon och vi får se hur detta slutar. Det bästa är ju att jag slutar klockan elva, men ska vidare till Askim och göra min städning där. Efter detta är det meningen att jag ska träffa Mia men vi får se hur det blir med det, känner jag mig såhär är det inge kul alls. Nä nu ska jag kolla på fåret Shaun med min prins


                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hi,nu hitta jag knappen du prata om,hoppas du kryar på dig fort Helene,kram Annelie

2010-10-07 @ 19:04:50
Postat av: Helene

Hej Kusinen! Kul att du hittat knappen =) Hoppas att du kommer använda den flitigt i fortsättningen =) Kraam

2010-10-07 @ 20:43:08
URL: http://linusmammas.blogg.se/
Postat av: Anki

haha jag totalt älskar fåret shaun!! :D :D

hoppas du känner dig piggare snart!!

och vi ses antagligen imorn bitti :)

och vet du.. jag var nere i källaren och rotade..jag har drösvis med smöriga pocketböcker jag fått av farmor kom jag på :D :D

1800tal och dramatik och prinsar på vita riddare ;) åh vad jag är töntig haha... love it!

sov så gott!!

kram kram

2010-10-07 @ 23:04:42
URL: http://ankimanson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0