Mys

Idag är Daniel iväg på en svensexa som är lagd efter bröllopet för att pina brudgummen något ;) Så idag har jag och Linus myst hela dan. Vi har busat, myst i soffan med film. och sen gick vi för att handla mat och lördagsgodis. Linus har varit jätte duktig idag, han har gått utan blöja HELA dan och även sovit middag utan. Så nu hoppas jag att det fortsätter såhär. Jag tänkte testa i natt med att låta honom sovan utan blöja. Jag har fått lakan av mamma som suger upp kisset om det skulle hända en olycka. Men det hoppas vi inte på. Så håll alla tummar och tår att det går bra i natt! Linus har precis krupit ner i sin säng och jag myser här i soffan under min favo filt med tända ljus överallt, ni som känner mig vet vad som menas med tända ljus för min del... Sen har jag en chips skål brevid mig och gott att dricka. Mys till max i dag.

 


Kommentarer
Postat av: anki

Åh låter som en helt perfekt lördag!! :D

finns det en bättre årstid än den här med allt mys och ljus och varma filtar!! :)

skönt med lite egen tid med! ;)

och lill killen är super duktig!! jag håller en tumme å tå krampaktigt :) tänk va fort det går ändå! :)

2010-10-02 @ 22:57:03
URL: http://ankimanson.bloggplatsen.se
Postat av: Helene

Ja denna årstid är bara bra på ett sätt och det är att det är mörkt och att man kan tända massa ljus. Ja tiden går grymt fort, det var ju inte längesen han var helt ny. Och nu håller han på att sluta med blöja.

2010-10-03 @ 11:17:54
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0