Kortison

Idag har jag varit ledig och det har varit helt underbart, är så trött eftersom förkylningen inte vill ge med sig plus att jag jobbat helg. Jag lyckades att ha kvar Linus i sängen till halv nio idag så jag kunde slummra lite men sen vägrade han ligga kvar och kolla på Bompa så det var bara att masa sig upp ur sängen. Jag tog tillfälle att ringa till vårdcentralen då jag har ont över näsa och ögon, misstänke bihålerna. Fick en tid 11.45 så det var bara att äta frukost och fixa mig och Linus. Linus somnade som tur var i vagnen så jag kunde prata med läkaren i lugn och ro, han tyckte jag skulle använda kortison nasspray ett tag och även använda  min medecin för astman för det stärker luftrören. Så det var bara att gå till apoteket för nässprayen. Efter detta åkte vi hem och åt lunch och jag tvättade lite. Jag fixade även i ordning Mias present, eftersom hon fyller år idag. Sen pratade jag med Mia och vi bestämde att jag och Linus skulle hjälpa henne att packa in saker från deras källare i en släpvagn dom lånat.. Sen kom Daniel och hämtade Linus och jag stannade kvar och ska följa med Mia och Jocke till huset  med sakerna, sååå spännande var det :) Det har varit en bra dag och jag har hunnit med att göra massor. Ska lägga in lite bilder senare bla på Mias present =)

 
Mias present utan och med cellofan

Kommentarer
Postat av: ia

Hej. Tack för den suuuper fina presenten gillar den massor. Stjäl dina bilder till min blogg på den :D

Kram kram

2010-10-13 @ 19:40:25
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Helene

Som jag säger, det var ingen speciell present men allt har ju en betydelse som bara vi vet hehe ;)

2010-10-13 @ 20:02:36
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0