Jul på jobbet

I morse fick jag dra upp Linus ur sängen eftersom han var så jäklans trött. Han hade inte sovit middag på dagen och han somnade halv sju men vaknade vid nio igen och vägrade somna om igen. Han skulle BARA kolla färdigt på Shaun. Sen pinnade vi iväg till dagis och vi pratade om att vi snart skulle flygaflygplan och att det var sista dagen på dagis. Sen bar det av till jobbet. Här fick vi tårta på morgonen då Emelie fylelr år idag. Idag skulle jag bara fixa med julen på jobbet. Det var att sätta upp etiketter, skyltar, och info om olika julartiklar. Detta höll jag på med hela dan ända fram till sex på kvällen då jag städade iordning butiken. Jag handlade även lite saker som ska med på resan och lite smått och gott som ska med till Malaysia. Pappa kom och hämtade mig efter jobbet för han ville träffa oss lite innan vi reser iväg. Pappa och Linus låg och mös på soffan med Shaun på tvn. Usch börjar få lite smått panik över att vi ganska så snart ska resa, jag måste packa allt i morgon eftersom vi på em åker till uppsala för att sova där en natt. Har miljoner saker att göra i morgon känns det som. Sen hoppas jag att jag får träffa Mia en snabbis i morgon annars blir det ju först när vi kommer hem igen:(  Sen har det ju varit fullt upp för Mia och Jocke eftersom dom flyttat och fixat i huset så deras tid har gått där. Tur att msn och sms finns :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0