Inte redan!

Nu är äntligen denna arbetsdag slut. Har varit så otroligt trött på jobbet idag med. Jätte skönt att Anki ska jobba denna helgen för mig. Dock jobbar jag nästa för henne. Vet inte riktigt vad det har varit med mig idag. Först skulle jag ta lite saft och plockar ut förpackningen ur kylen (på jobbet) häller upp i glaset och är påväg att ställa förpackningen på diskbänken och glaset i kylen! Mia bara skakade på huvudet och frågade hur det stod till =S

Sen pratade jag med Sofia när jag bar på två rullar vaxduk och skulle säga något om bröst förminskning hos läkare men det blev visa brösten hos en optiker. Ja det lät bra roligt när jag sa det, var nära på att ligga dubbelvikt på golvet av skratt.  Annars idag har jag hjälpt till att sätta upp visningar på julslingorna. Ja jag skrev rätt JULSLINGORNA!! Det är bara 1okt och sånt ska redan upp, helt sjukt är det. Snart behöver man inte plocka bort det utan det finns året runt. Känns som om det bara blir tidigare och tidigare för varje år. Det kommer komma lite julsaker mer och mer på jobbet nu och snart kommer det även lucia, tomtenisse och stjärngossedräkter också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0