Full rulle

Idag vaknade vi så att vi kunde äta frukost eller rättare sagt väckarklockan väckte oss :S Det har tagit hårt på oss att åka hit och jag sover mycket gott om natten förutom att både Daniel och Linus har haft vakentid mellan 2-4 på morgonen. Jag var helnöjd med frukosten för jag fick mina favoriter att äta, mini pannkakor, macka med gurka och lök, med massa salt och peppar på oxå. Och naturligtvis färsk frukt. Det kan inte bli bättre. Efter frukosten begav vi oss mot det hotell som reseledarna är på men vi kom inte så långt för vi fastnade vid en butik som säljer utflykter och vips så hade vi bokat två utflykter. Den ena är i morgon och det är att vi ska rida på elefanter, åka kanot, besöka ett Gibbon projekt som dom säger, här lär dom skadade och övergivna apor att leva som i naturen och förhoppningarna är att släppa ut dom igen och lite annat smått och gott. Sen på tisdag ska vi åka till två/tre olika öar, jag skriver två/tre eftersom vi ska besöka Phi phi öarna och dom är två men sitter ihop. På ena ön som heter Phi phi Don finns det en apstrand som vi ska besöka detta kan vara kul för Linus. Sen ska vi även till ön Khai Island här ska det badas och snorklas lite. Sen på måndag har vi beställt en tur till Pang nag och här ska vi få bla se, gummiplantage och tillverkning av gummi, den liggande Budha i en tempelgrotta, vi kan bli välsingnade av en munk, åka ut till James Bond ön mm Så nu har vi några fullspäckade dagar, vi ligger inte på latsidan direkt. Sen på onsdag ska vi ev till Phukets största tempel men dit åker vi på morgonen. Sen torsdag är ledig dag och fredag åker vi till Malaysia och är där tom måndag.





Mys i sängen innan frukost




Min fina bus kille med fanta som är grön!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter kul! Lotta har planerat en massa när ni kommer dit. Hon har skrivit ett schema på sin blogg vad ni skall göra.KRAM

2010-10-23 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0