FASIKEN!!

Har gått igenom alla mina Pellisar där dom står så fint i mina fönster. Blommar så fint fortfarande. Har klippt bort överblommade blommor och stöttat upp dom som behöver det. Vattnat och fixat med dom alla. Men när jag skulle stötta upp en nykomling i köket så var den jätte klibbig runt stammen och när jag kollade närmre så såg jag till min stora fasa att den hade fått VITAFLYGARE! Detta är en ohyra som inte är det lättaste att få bukt på så nu är den avsköljd och alla blad som hade dessa äckliga djur på sig ligger nu i papperskorgen. Kollade på dom som stod runt omkring men det var bara denna som fått det, än så länge. Hoppas verkligen att jag får bukt med detta. Usch vad det kryper över hela mig nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0