En fotograf

Idag har vi tagit det ganska så lungt, har inte mått så jätte bra. Var bara iväg med mamma till IKEA en snabbis och efter det har vi bara varit hemma. Pappa kom förbi en stund för att hjälpa mig med Skype och vi har nu löst så att det funkar okej. Linus har idag gått utan blöja hela dan och vart torr. Är jätte stolt över honom. Sen har Linus fått ta några bilder med kameran och han tycker det är skitkul, men det kommer gärna med en och annan finger, blir lite snett och vingt. Men kul är det. Ska lägga upp lite bilder som han har tagit.

 

Linus har tagit lite bilder på mig.. Bjuder jag på ;)

 

Linus tog kort på moffen också

 

Glömde nästan att skriva om att Linus "handlade" här hemma innan.

Undra om han sett sin mamma släpa runt på massa påsar innan........

 

Linus på shoppingtur hemma

 

Sötnosen med alla påsar

 

Min bus kille


Kommentarer
Postat av: ia

Vilken blivande fotograf han är......men gud så söt han e me sina kalsonger :D

2010-10-05 @ 15:43:32
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Maria

å hur ofta går man å handlar i kallingar? Borde nog lära busången att ta på sig innan han ska shoppa loss :-P

2010-10-21 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0