Det närmar sig

Idag har det varit jobb som vanligt och det kommer det att vara i tre dagar till, så denna helgen kommer att gå så fort. I morgon går det sista flyttlasset för Mia och Jocke sen är dom landsbyggdsbor =) Ser fram emot att komma ner till dom när dom har bott in sig och fixat det så som dom vill ha det. Tråkigt att jag inte kan hjälpa till, men lite har jag hjälpt iaf. På måndag ska pappa hämta mig efter jobbet för han ska lämna några böcker vi ska ha med oss till Malaysia. Jag ska även passa på att shoppa med mig lite godis mm som vi ska ha med oss, har fått en liten önskelista från Lotta. Sen fick jag även en länk av Lotta med saker som vi kan hitta på allihopa när vi är hos dom, det ska bli så spännande att hälsa på dom, Linus berättar för alla att vi ska åka "banban och träffa Joel" Så tror att han ser fram emot det oxå. Nu närmar det sig med stormsteg, snart åker vi. Det är bara fyra dagar kvar och sen sitter vi på flyget mot Thaland. Helt sjukt vad fort tiden går. Bara inte tiden går lika fortnär vi väl är framme. Vi kommer att ha med oss en dator som vi kommer att vara inloggade på skype imellanåt, och jag ska försöka uppdatera bloggen med både text och bilder så mycket jag kan, så ni kan följa oss något vad vi hittar på. Nä nu ska jag återgå till min cider och min chipspåse, ha en super trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Sanna Hyvärinen

Vilken fin header:D Gaaaah godis:D

Tänkte fråga om du ville rösta 5 stjärnor på mig här:

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=13799

Skulle vara jätte snällt, och skulle betyda jätte mycket! Tack på förhand. Puss, ha en fortsatt bra dag :)

//WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2010-10-16 @ 18:46:00
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0