Bokat flyg

Nu märks det verkligen att hösten är här, det är kallt på morgonen och träden fäller sina löv och det är helt underbara färger överallt. Det rasslar så gott när man går genom alla lövhögar som är överallt. Det är mysigt med hösten, så länge det inte regnar är jag glad. Linus har varit på dagis som vanligt och jag har varit i Askim, detta var sista gången innan vi åker till Thailand. Nu har man börjat att räkna ner tills tisdag, då vi far till Uppsala för att sova hos Khim och Cicci en natt innan vi flyger. Jag har börjat bli nojig över hur mycket och vad man ska ha med sig, alla säger ta med så lite som möjligt för ni kan handla allt där nere för det är såå billigt. Ja vi får la se hur det blir med det. I går kväll bokade Daniel även flyg till Malaysia och hit kommer vi att åka den 29/10 och åka "hem" den 1/11. Det ska bli riktigt spännande att se hur Lotta med familj har det. Det som tjötas om här hemma från Linus del är att flyga flygplan och hälsa på Joel. Nu får vi se vad det blir för lista från Lotta med familj som dom vill att vi ska ha med oss, blir lite som julafton, vi kommer med massa saker till dom =) 



 
        
 
Vildvinet kryper upp på väggen som en bläckfisk

Måste bara lägga upp en underbar bild på Linus och Rottentotten


Kommentarer
Postat av: ia

Vilka fina bilder. Mysigt med höst. Som du sa så länge det inte regnar massa.

Tråkigt det kommer bli när ni åker. Mega tråkigt. Men se till att komma hem igen bara.

Kram

2010-10-13 @ 19:39:27
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å...juklappar...du jag håller med dina kamrater. Du kan köpa kläder jättebilligt. Men ta med din egna baddräkt...de som finns här är size 0 det är knappt att Madeleine kommer i dem. Jag tänkte på det, vi har tvättmaskin och barnvagn...



Härligt det ser ut med alla löven.

2010-10-15 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0