Bara en vanlig dag

Jag väcktes idag klockan sju av Linus, var inte jätte glad över det. Men fick honom att ligga ner i sängen en stund för att efter ett tag sätta på tvn och barnkanalen. Tacka gudarna för att den finns! Så kunde ligga och gotta mig lite extra innan jag skulle upp och iväg med bussen mot jobbet. Kan ju inte direkt säga att det var varmt ute när jag kom ut, fy fasiken. Men härda ut ett litet tag till kan jag göra, snart sitter jag i värmen och gottar mig =)
På jobbet var det som vanligt, massa kunder och massa pyssel att göra i butiken. Det var faktiskt mer att göra än vad jag trodde det skulle vara. Men dagen gick fort och Daniel å Linus kom och hämtade mig på jobbet, jätte gott när dom gör det. Guld värt att få komma hem så mycket tidigare. Väl hemma lagade Daniel och Linus mat, jag hände tvätt och satte igång en ny maskin. Sen surfade jag runt och kollade på bloggar, är så avkopplande att göra det. Så nu sitter jag här, mätt och belåten. Linus ligger i sängen och somnar snart förhoppningsvis. Och jag ska nu tända mina mys pys ljus och kura ihop mig emd en kopp te i soffan. Så denna dag har bara varit en helt vanlig dag.
Jo jag får inte glömma att Mia och Jocke flyttat det sista idag och deras första natt i huset blir i natt, spännande det där =)

Kraam på er!



Kommentarer
Postat av: Lottis

Tycker alltid det låter så mysigt när du tänder ljus och dricker te.. Jag borde också börja med det! Och en bok i handen också..

Undra när jag ska börja med det? Hihi..

2010-10-16 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0