Åker iväg några dagar

Helt sjukt, vi har nu varit här i en vecka. tusan vad tiden går fort,rent ut sagt den springer iväg! Vi har hunnit med mycket under en vecka här nere, och vi har mycket kvar att se och utforska. Som idag har vi varit en sväng i Patong, vi besökte ett JÄTTE stort varuhus, om man tänker nordstan och gångrar det med 4-5 gånger så får man den volymen som det var här. Jag gick messt och var impad över hur stort det var så det vart inget shoppande, sparar mig till helg/nattmarknaden nästa helg. Just nu kollar jag på Daniel som går på myggjakt i vårat rum, vi blir uppätna om nätterna. Det gäller mig och Linus, jag brukar aldrig annars ha ont av mygg men nu kalasar dom på mig som tusan. Ja i morgon är det fredag och då styr vi oss mot Malaysia och ska hälsa på Lotta med familj. Vad vi ser fram emot detta. Så det kommer nog inte bli något bloggande på några dagar.

Ha det gott alla där hemma

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0