Underbara fredag

Idag har jag städat i Askim och efter det skulle jag tagit mig till Vc men dom var fullbokade, första gången jag inte får komma dit samma dag som jag ringer! Så efter jag städat åkte jag mot Kållered och stötte på Angelika på bussen, det slutade med att hon följde med och lunchade med mig och Mia. Efter vi ätit vart det lite shopping, jag köpte vinteskor till Linus och en matta till vardagsrummet. Sen bar det av hemmåt. Jag och Mia började att fixa i vardagsrummet och efter ett litet tag vart vi klara, så fint det blev med en matta och att vi fick plockat bort lite saker. Så nu har jag tänt massa ljus och det är så mysigt. Hörde innan en dörr som gick igen och Daniel som pratade, antog att Linus var med honom i garaget men efter ett litet tag kommer Linus gående och Daniel kommer ut från dass. Såg först ut som Linus hade choklad runt hela munnen men när jag kom fram och skulle torka honom var det blod, jag frågade Daniel vad Linus gjorde i garaget. Men Daniel sa att han inte varit med honom där. Linus berätatde att han varit på toa och vi for som två skott in där och upptäcker att Daniels rakhyvel är blöt. Så det lilla monstret har stått och rakat sig!! Jäklans unge säger jag bara. Så nu sitter han här med en kylklamp mot läppen för att kyla den så att det slutar att blöda. Jäklans sket unge är det!!






Jäklans sket unge ser glad ut även om blodet rinner!

Kommentarer
Postat av: ia

Men lilla killen då. Kan ej förstå att han ser så glad ut. Borde ju svida som fan.

Gah måste ha gjort ont oxå...fattar inte att han inte skrek eller nåt. Men vi får hoppas han lär sig nu.

Kram kram

2010-11-19 @ 18:30:09
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Helene

Ja det tycker jag med att det borde göra. Inte ett ljud från honom kom det, han märkte inte ens själv att han blödde!

2010-11-19 @ 18:52:07
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0