Två dagar

Sitter här som vanligt på balkongen och skriver, klockan närmar sig tolv och vi har inte kommit på vad vi ska hitta på idag. Börjar bli förkyld så det känns som om jag inte har lust till något, sen gör det inte saken bättre då det är mulet och grått ute. Men det e la bara att ta sig i kragen och rycka upp sig. Vi har haft fint väder i två dagar och då har det solats och badats i massor. Måste ju bättra på brännan då man snart åker hem. I onsdags var vi och åt på en restaurang i Karon beach, har varit här en gång tidigare och ätit, god mat och jätte härlig personal är det. Ser dom tex att Linus inte äter så kommer dom och hjälper honom med att mata honom, och mutar honom med glass och klubba. Efter maten promenerade vi hem, detta är kanske en väg på 4km men det är härligt att lunka fram på kvällen och varva ner efter maten. Sen var det i säng och glutta på en film. På torsdagen efter frukost vart det bad i poolen och vi åkte vatten rutschkana och solade massor. Sen var det dags för Linus att sova middag och vi hamnade på balkongen, Daniel med datorn och jag med min bok. Efter att Linus vaknat och vi hade gjort i ordning oss begav vi oss till Patong för att kika i affärer och äta middag. Vi hamnade på ett jätte mysigt ställe som vi åt middag på och Linus åt som en häst här. Så bra han åt här har han inte ätit här nere under hela vistelsen. Sen begav vi oss till en liten marknad och Daniel fick köpt sig ett par shorts för nästan 46kr. Vi åkte tuk tuk hem och la oss och kollade på film. Under filmen så ringer Aina och det vart lite prat med henne, men eftersom det var så många som använde skype då så bestämde vi att vi skulle höras av dagen efter istället. Så nu sitter jag som sagt på balkongen och vet inte riktigt vad vi ska göra så dörför tog jag tillfället att blogga lite. Jo har en rolig sak att berätta, vet inte om jag ska säga något nu.. Eller jag väntar tills jag kommer hem, om jag kan hålla mig så länge :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu blev jag nyfiken på vad du har att berätta! Du behöver inte hålla dej!!!! Stor kraaaam

2010-11-05 @ 16:05:45
Postat av: Linda

Hej sweetie!Kan ju bara vara en sak,så säg det nu!:o)

Massor av kramar från jätteglad Linda

2010-11-10 @ 10:39:59
Postat av: lovisa

godmorgon:)

2010-11-10 @ 11:06:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0