Ny dag

Igår somnade vi inte så tidigt, kollade sista gången på klockan och då var den halv tre. Jag fick pratat med Mia igår och det är så mysigt när jag får göra det, saknar dig gumman! Så i morse var det lite segt att gå upp när Linus väckte oss. Han var som vanligt här nere morgonpigg och ville iväg och äta frukost. Idag var det rekord mycket folk där vi äter, antar att vi varit bortskämda med att det nästan inte har varit något folk här. Vi kom ju ner en vecka innan högsäsongen börjar. Så nu är det massa folk överallt. Vi märker även att priserna går upp på de matställen vi brukar äta på. På vissa ställen har det nästan ökat till det dubbla i priset. Ja så nu sitter man här på balkongen och funderar på vad man ska göra denna dag, det regnar inte men är för "kallt" enligt mig att bada. Linus och Daniel får gärna göra det. Sen så hör jag en brummande pump då det är översvämmning på hotellet, det är som vid en nedgång till en källare. Så brandkåren är här och pumpar bort det. Så det måste ha regnat bra mycket igår och även under natten, för vad vi kan se så ligger det 5 slangar ner där vattnet ska pumpas bort och dom har nog nu i skrivande stund hållt på i 30min iaf.

Ha det gött där hemma så får vi se om det skrivs något mer om några äventyr idag :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0