Måste bara visa..

Man kan ju inte direkt undgå att växter är ett stort intresse hos mig och jag måste bara visa lite fina skönheter jag har stött på här nere. Både här i Thai och i Malaysia. En av bilderna är till underbara Mia och eftersom jag vet att hon gillar Hibiscus, en riktig skönhet är denna blomma. 


  
Orkideèr i korgar hänger överallt                      

                       
                          Fina anthurium hos Lotta ca 12kr st!!!

   
            En vacker hibiscus till Mia




Kommentarer
Postat av: ia

2010-11-02 @ 16:36:38
Postat av: ia

Få se om detta går bättre. Den va ju helt gudomlig så vit så den nästan e genomskinlig. :D

Vill oxå se massa fina blommor ju.

Ja ja så e det.

Kram

2010-11-02 @ 16:37:35
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0