Lördag

Vad fort dagarna ska gå nu då, antagligen bara för att vi ska snart åka hem. För ett litet tagsen så lunkade dagarna på i en härlig takt. Vi började dagen som vi brukar göra med att äta frukost, dock saknade jag min lök och annanas men det fick gå. Har fått smak på en sockerkaka dom serverar och jag tror att det är banan i den. Smakar så iallafall. Efter frukosten gick vi upp och bytte om till badkläder och gick ner till poolen, är ganska mulet idag också. Jag tog det första badpasset och det var INTE gott att bada, höll på att frysa ihjäl. Brrr kallt var det. Men vad gör man inte för kotten?! Sen så är jag just  nu ganska så frusen av mig då jag åkt på en förkylning och hostar som en tok. Idag är det som sagt lördag och vi har inte hittat på något speciellt än utan bara tagit det lugnt. Vi hade lite svårt att somna Linus vid middagsluren, men jag lyckades efter många om och men. Precis när han somnat och jag satt kvar lite extra så knackar det på dörren och det är städerskorna som står utanför, sa till dom att det inte behövdes städas idag och naturligtvis så vaknade Linus och sovkämpandet började igen. Vi ville att han skulle få sova så länge som möjligt idag då vi ska på helg/nattmarknad och shoppa lite. Mer har vi inte bestämt utan får se vad som hittas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0