Jobb, jobb, jobb

Då var det måndag igen och den har bestått av jobb som dom sista fem dagarna, men i morgon är sista dan innan en dags ledighet. Igår så efter jobbet var jag och Mia på Ikea och köpte lite hyacinter och sen bar det av hemåt och Mia skulle få två pappstjärnor av mig, dock hittade jag bara en och skämdes som tusan eftersom jag lovat henne två. Så direkt efter att hon åkt så bar det av upp på vinden och leta och efter två minuter hittade jag den andra. Puh vad gott att jag hittade den :D Efter det så lagade jag mat det blev falukorv och mos, enkelt men väldigt gott. Under tiden så fixade jag min ljusbricka så den vart lite advents fin. Massa bling bling och fint. Ska ta kort på den och lägga upp. Usch vad dålig jag har varit med bilder det sista, men ska skärpa mig och ta tag i det när jag har mer tid. Antagligen på tisdag, då jag är ledig. Men har som vanligt hela dagen planerad men det ska jag nog få klämt in under dagen eller kvällen. Nä nu blir det lite mer soffmys innan sängen kallar. Kraam


                  

Kommentarer
Postat av: ia

Ja usch vilken helg. O en dag kvar att jobba på 6agars veckan. Tacka vet ja att vi jobbat alla dagar ihop. Skönt me en ledig dag i alla fall. Sen skall man ju jobbas igen.

E nyfiken på ditt fat i vardagsrummet. Längtar efter bilder.

Kram kram ses i morgon.

2010-11-29 @ 21:35:41
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0