Jobb hela dan

Gick utanför dörren för att åka till jobbet och upptäcker att det är massa snö ute, jätte mysigt men så kommer tanken på slask fram med det samma. Det var ganska mycket att göra från det att vi öppnade och höll i sig till strax efter 16 sen dog det ut. Det har varit hur mycket folk som helst, eller rättare sagt mer än vad jag hade trott att det skulle vara. Men nästa helg ska vi inte prata om då kommer det vara kaos och hur mycket som helst att göra, dels så är det löning och sen är det första advent och det är nog den värsta helgen man kan jobba. Har nog jobbat alla advent här och detta blir nog mitt tredje. Samtidigt som det är stressigt är det kul, massa och göra och man nästan tävlar med varandra i kassan. Och ska man gå ifrån kassan så har man en svans med kunder, kanske fyra fem stycken som har frågor. Så efter en lång arbetsdag som slutade en timme senare eftersom vi har förlängt det inför julen, men tråkigt nog kommer det att fortsätta hela 2011 också så sitter jag här i soffan och brasan brinner för fullt och jag har tänt massa ljus. Det är nog det bästa med vintern, man kan krypa upp i soffan och tända en brasa och en massa ljus. Mys kallas detta för. Har varit inne och kollat på Mias blogg och hon är såduktig och har gjort en granrisbock. Grymt tycker jag! Hon har varit ute och plockat material i skogen och fixsat en stomme själv, du är grym gumman! Så nu får man vara snäll och se om man kan beställa sig en fin granbock =)







Kolla vilken fin bock Mia har gjort! Lånade bilden från hennes blogg =)

Kommentarer
Postat av: ia

Kan nog bli en bock till dig oxå men lite mindre...o skall som sagt oxå köpa roshandskar innan.

2010-11-20 @ 21:42:55
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0