Inget kul alls

Kan ju inteD direkt säga att jag känner mig på topp idag. Först så har jag knappt sovit något i natt dels för att Linus tjatat att han vill ha ditten och datten och sen så har det värkt något så fruktansvärt i mitt vänster öra, blev riktigt glad igår när det började komma lite vätska och trycket släppte, var helt hundra på att det skulle värka hål. Helt sjukt att säga det men efter att det värkt hål så känns det helt underbart, ni som har haft öroninflammation och det värkt hål vet hur underbar den känslan är. Men jag sitter här och det har fortfarande inte värkt hål, så jag har inte varit jätte fräck idag kan jag säga. Vi for iväg till phukets Zoo men det var bara jobbigt att gå där. Tur var ju det eftersom vi har nog aldrig varit på ett sunkigare ställe än detta. Fy vad hemskt det var! Men men nu har vi varit där och en apa ropade nog på hjälp genom att ta tag i Daniels tröja när vi skulle gå och höll ett järngräpp om den. Efter zoot åkte vi till ett stort tempel som ligger i Wat Chalong. Oj vad vackert det var här! SYnd som sagt att jag inte känner mig tiptopp för annars hade vi stannat längre. Konstigt att när man kommer in på en sånhär plats så börjar man att viska, alla gör verkligen det. Man kollar vad enda steg man tar så man inte gör något fel. Förutom japanerna som ibland inte visar någon respekt alls utan ska spexa och ha sig när dom fotar. Men men vi alla är ju olika. Nu funderar jag på att klä på mig efter duschen och ta mig ner och prata med fritidsresor om vart jag vänder mig bäst när det gäller örat, det jobbiga är att jag börjar känna av det andra med :(


       
                    
          


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0