Hoppsan

Jaha då har man lyckats med detta igen.. Att inte blogga på några dagar, men jag får faktiskt skylla på att jag jobbat. Vi har jätte mycket att göra på jobbet nu och jag är dunder trött på kvällarna när jag kommer hem. Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba av mina sex dagar så hälften är gjort.Sen är jag ledig en dag och jobbar två. Sen nästa helg så ska jag på lördagen till Mia på pysselkväll och sen stannarjag över natten. Ska bli så mysigt att tillbringa en dag hos Mia och Jocke. Jag ser framförallt fram emot att få se hur dom fått i ordning i huset. Nu sitter jag och funderar på om jag ska fixa min lite annorlunda advents stake eller om jag ska göra det i morgon. Sitter så gott i soffan och myser.

Kommentarer
Postat av: ia

Skall bli så mysigt och roligt nästa helg :D

2010-11-27 @ 21:48:18
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0