Besök

Idag har jag haft besök här hemma, det var syrran med dottern Cornelia, Mikaela med Mira och Nenna med vovve. Detta var jätte mysigt. Vi fikade och pratade med massa. För min del vart det massa bebis mys. Cornelia var på sitt bästa humör idag, en liten go tjockis är det. Och Mira är så mysig hon med, jag fick även äran att ge Mira sin första traktor och hon gillade den verkligen. Så nu vet jag vad hon ska få i julklapp :D Mikaela skickade en bild på Mira md traktorn i högsta hugg. Det var en helt underbar dag med gott sällskap och detta måste vi göra om snart igen. Och nu hoppas jag att Mikaela bloggar och lägger upp bilder från idag eftersom jag inte lyckades ta några :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0