Äntligen

Så då har man jobbat färdigt sin arbetsvecka och har "helg" ledigt. Har inte tänkt på det så innan Mia sa det. Men eftersom jag jobbar helg så blir lediga dagar mitt i veckan min helg. Men som vanligt är hela veckan bokad. I morgon ska jag till läkaren med Linus, han har sen födsel haft som en bula i naveln och vi kollade upp det när han var bebis och dom sa att vi skulle bli kallade igen när han var runt tre år. Och nu är han fyllda tre år och lite till. Så vi får se om dom bestämmer sig för att den får vara kvar eller om dom ska ta bort den. Efter läkaren ska vi träffa Mia och baka pepparkakor här hemma, kommer inte ens ihåg sist jag bakade pepparkakor så det ska bli mysigt. Tänkte jag ska fylla sterion med massa julmysik så man får riktig julkänsla. åh vad mysigt det ska bli. Sen på onsdag så ska jag först städa i Askimoch sen ska jag träffa Mikaela och Mira ev syrran och Cornelia. Ska bli mysigt det med. Sen på torsdag jobbar jag 7-13 och sen klockan 15 ska vi till Bup men Linus får inte följa med då utan han kommer vara hos mamma. Sen på fredag är det heldag på jobbet och det kommer med stor sannorlikhet att vara massa att göra, dels har det varit löning och sen är det första advent på söndag. Lördag och söndag spenderar jag även dom på jobbet och kommer vara död på måndag efter denna helgen, men det är bara att bita ihop och jobba måndag och tisadg sen så är jag ledig en dag och jobbar två. Men ledig helgen åh vad jag längtar tills dess!
Nä nu ska jag krypa ner i kojan så jag orkar med morgon dagen hoppas Linus sover till 9 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0