Skärpning!!

Nu har det gått tre veckor sen jag skrev sist. Har inte riktigt orkat att ta tag i det så nu kommer det en liten beskrivning på vad som har hänt här det senaste. Lägger upp både bilder och skriver lite om det under tiden.. Så nu får det ta och bli skärpning här och jag får ta tag i min blogg igen och börja skriva igen. Har börjat att få små pikar från dom som läser att jag måste uppdatera oftare.. Så nu ska jag försöka vara duktig att ta tag i det igen.. =)

Ja då börjar vi med lite bilduppdatering här då..

 
Cykeltur till mormor och Garry

 
Första måltiden ute                                   Prinsen

 
Rymmningsförsök..                   Fotbollskillen


Jag och Linus testade lite frisyrer på honom en dag innan han skulle bada..

 
Finast bild!!                          Tjockisen =)

 
Stig Helmer                            Sidbena.....

En solig och varm dag spelade Maria och Linus fotboll och busade i trädgården.
En jätte härlig dag var det!

 
Mia och Linus sparkar fotboll

 
Både cykla och åka fyrhjuling är kul



Linus har kommit på ett nytt sätt att åka i vagnen.. Jätte kul tycker han

 

Kommentarer
Postat av: ia

Du skulle lagt upp bilden då ja hoppar...ser så mycket smalare ut då hehe

2010-05-03 @ 21:56:22
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0