Nu händer det massor

Tog mig en sväng i trädgården idag, brukar göra det några gånger i veckan. Måste ju ha koll på vad som kommer upp och inte kommer upp. Tog lite bilder på fina blommor som blommar för full hals nu. Att man kan få så fina bilder med en mobil är helt otroligt. En av mina Pioner skyltar stolt med tre knoppar trots att bladen knappt har slått ut. Nu längtar jag bara tills alla mina vackra växter börjar att blomma.


 
Backsippa                                Min Pion med dess fina knoppar

 
Pion skott                                  Röda gullvivor är fint

 
       Pingstlilja                                   Vit påsklilja

 
Mini Pensé                                 Mossphloxen blommar snart

 
                                      Daggkåpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0