Nu börjar den!!

Åh vad jag är glad! Så som jag har väntat på detta tillfälle! Det lönar sig att vänta ovh vänta, vara tålmodig och rå om den på bästa tänkbara sätt. Men nu äntligen belönar den mig med sina vackra underbara ljusgula blommor. Min gula pelargon har börjat att blomma och den är helt underbar! Den står i köks fönstret och väntar på att få flytta ut till dom andra pellisarna, men jag vågar inte ta ut den och tre andra.. Är så jäklans rädd om dom. Men snart får jag ta mig mod och flytta ut dom då dom kommer att blomma mer och rikligare.



                                  
                                             Så underbar blomma!

                                  
                                                    Gul Pellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0