Mina fina

Såhär fint kommer förhoppningsvis alla mina små älsklingar blomma i sommar. Jag bara väntar och väntar på att dom första knopparna på vissa ska börja att slå ut. Så innan mina har börjat blomma får jag låna bilder på dom från nätet.

      
P. Appelblossom Rosebud            P.Crystal Palace gem    P. A happy thought               
                                   
          
 P. L´ elegante               P. Creamery   P.Lanceolatum   P.Pseudoglutinosum                 
   
    P.Fragrans                                      P.Bontrosai                       P. Mårbacka 

 
                                        P.Gibbosum

   
P. Sidoides                                P.Denticulatium

 
                                    P. Star witch
 

Kommentarer
Postat av: ia

De e måååånga olika nu....mycket fina allihopa. Mina e fina oxå men vanligare.

2010-05-09 @ 22:04:23
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0