Lugna dagar

Hittills har det inte hänt så mycket denna veckan, i måndags så jobbade jag ju, i tisdags kom Mia förbi och vi gotatde oss ute i solen heladagen. I onsdags så skulle jag städa i Askim så då agerade Mia barnvakt åt mig, Linus hade jätte kul när dom besökte olika lekplatser mm. Denna dag var kall och grå, så på kvällen tände vi en brasa och massa ljus och hade myspys. Mia kom förbi en sväng på kvällen och hon fick en jätte fin bok om blomarrangemang mm. En helt underbar bok är det (tur att jag köpte en till mig med ;)  )
Idag torsdag så har Jörgen, Pia och Liam varit på besök på förmiddagen och fått med sig lite "nya" leksaker till Liam. Vid tolv tiden kom mamma och Garry och hämtade mig och Linus för vi skulle åka ner till Åsa då Micke har fyllt år. Plus att Mikaela och Andreas skulle komma dit med sin dotter Mira som jag ännu inte har träffat. Så idag har det varit att sniffa bebisnacke och dom luktar ju såååå gott =)
Usch vad stor min lille kotte kändes i jämnförelse med Mira, men sen så är ju Mira nästan bara två månader oxå.
Sedan idag blir det bara lugnt då både jag och Daniel jobbar i morgon och Linus skall till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0