Ledig helg

Denna veckan har jag inte fått skrivit något här på bloggen då jag jobbat sent tisdag, onsdag och torsdag. Och eftersom jag har jobbat så har det inte hänt så mycket här. Vart lite sur på mäklaren som höll i en visning av ett hus som vi gillade jätte mycket. Vi hade ställt några frågor hon skulle ta reda på men vi hörde inget av henne. I onsdags var det sista visningen av det huset så vi antog att hon skulle höra av sig under torsdagen för att se om vi var intresserade. Men ingen mäklare ringde och när vi kollade på nätet så var en budgivning i full gång. Skit mäklare att inte prata med oss innan. Men men jag har inte bråttom härifrån, har nog kommit på de att vi bor nog bra som vi gör och vill nog stanna här ett tag till =)
Idag fredag har jag varit och städat på mitt städjobb och efter det hälsade jag på Mia på Plantagen där hon jobbar. Det var som vanligt där, missar inget mellan gångerna man är där. Tror dock att jag börjar bli kräsen på vad det gäller växter.. Är ute efter två buskar/träd att ha i två krukor men jag hittar inget jag vill ha, rynkar typ bara på näsan över allt jag hittar. Nä det var inte fint, nä det passar inte, nä den var för liten, nä den hade fel färg osv osv är det HELA tiden. Så är det någon som har något bra förslag på någon kul växt man kan ha i kruka så är jag öppen för sörslag, det skall vara något som kommer år efter år orkar inte att byta ut växterna hela tiden längre.. Idag har vi även varit på middag hemma hos Aina och L-G då L-G fyller år idag. Vi fick god mat och tårtor. Pia, Jugge och Liam kom oxå, oj vad stor Liam har blivit har inte sett honom sen bröllopet och då var han precis på väg att börja gå själv. Nu trallade han runt själv och kikade på saker. Det var som natt och dag mellan Liam och Linus. Liam är den lugna försynta lilla killen medans Linus är totalt raka motsatsen till honom. Men så mysig Liam var, vi tittade på fiskarna och kikade efter fåglar ute och kollade i böcker, detta som Linus inte har tid med =) I morgon blir det att ta sig till trädgårdsmässan på Liseberg med Mia och kolla in alla fina växter dom har där och det skall bli jätte mysigt

           
                                Tre älsklingar jag GÄRNA vill HA

                              

Kommentarer
Postat av: ia

Tack själv för en trevlig lunch date och du hittade ju visst saker.....japanska lönnen!!!

Ja måste säga att alla de 3 pionerna e underbara men den i aprikos/rosa längst ner e bäst :D

Hoppas vi hittar fina blommor i morgon att köpa :D

Kram kram kram kram kram

2010-05-07 @ 22:50:47
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0