Jobb hela dagen

Igår så trodde jag att jag skulle bli tokig på Linus, det var jätte bra när han för en gångs skull somnade klockan SJU! Men bara det att han vaknade igen vid nio tiden och vägrade att somna om.. Jag och Daniel fick jaga honom i säng medans vi kollade på en film. Efter ett tag så vart det knäpp tyst från honom och vi antog att han hade somnat, när jag skulle krypa ner i sängen låg det en liten kille där och KOLLADE PÅ TV!! Efter lite tjat så somnade han i sin säng och jag kan ju säga det att han var ganska så trött i morse när jag skulle väcka honom. Men med en kruka som ramlade i backen fick vi en sådär bra start på morgonen. Efter lämningen på dagis bar det av till jobbet och naturligtvis var det fint väder.. På jobbet har det varit en ganska så lugn dag, har bara byggt om, hjälpt kunder och städat i butiken. Dagen gick jätte fort och vips så var hela jobbdagen slut. När jag sitter på bussen till Mölndal blir jag tokig på chaffören då han stannar vid en hållplats utan att någon skall gå på eller av och där står han la i ca tre fyra minuter. Jag börjar bli irriterad då mitt tåg skall gå om 8 minuter och det tar ca 5-6 minuter att åka till stationen. Men när jag rullar in på stationen ser jag tåget åka iväg, åhh vad glad jag blev.
Min komentar vart "det är inte lätt att gå från kamel till buss" så det var bara att vänta i Mölndal på bussen hem så idag var jag hemma 20.45 Så nu blir det till att äta och bänka mig i soffan med datorn för att sen krypa till kojs.

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0