Jag och gamlingarna =)

Jag, mamma och Marie har varit på en pelargon utflykt till ett gardencenter ute på Orust. Detta var en bussresa som utgick ifrån Lindome centrum. Kan ju säga det att jag var ju inte direkt äldst...Jag kan säga det att jag var i himmelriket! Har aldrig varit på en plats där det finns så mycket pelargoner på samma gång. Åh jag var i paradiset! Det var en mycket trevlig utflykt. Mamma och Marie bara skakade på huvudet när jag gick runt runt blomborden med alla fina pelargoner. Efter att vi varit där och jag köpt mig tre nya pelargoner åkte vi till ett ställe för att fika. Här fanns det bara gamla möbler som inredning och det var så mysigt här. Fick en ide på hur jag vill ha det på trappen en dag..


 
Pelargoner så långt ögat kan nå! Paradiset var det

 
Mamma och Marie                          Här fikade vi på vägen hem

 
Såhär vill jag ha det!                       Första rummet med servering

 
Vi fikade i "biblioteket"                     Rummet som låg brevid

 
Påvägen hem åkte vi över Tjörnbron


Mina tre nya pelargoner =)

Kommentarer
Postat av: ia

Skall bli sååå kul att se pellisarna blomma och utvecklas.

2010-05-03 @ 21:53:08
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0