Full rulle hela dan

Morgonen började med att jag och Linus tog tåget till Mölndal för att hämta Linus vagn i Daniels bil. Linus passade på att gå balansgång på en mur med pappa. Efter detta så åkte vi vidare till Östra där dom skall göra en utvecklingsutredning på Linus. Dels för att se att han ligger där han skall ligga för sin ålder och sen för framtida bruk om han skulle få några men efter olyckan. Utredningen skulle ta ca två timmar, kan ju säga det att Linus tröttnade fort på det han skulle göra. Han fick bla bygga torn med klossar, bygga en bro med klossar, kolla på bilder för att se vad det var för något, sedan skulle han måla och han skulle även säga vissa ord. Det som Psykologen sa idag det var det att det märks att han har en hög aktivitetsnivå. Vi skall komma dit nästa fredag igen för att prata igenom resultatet av det hon gjorde med Linus idag. Det tog oss knappt en timma att vara där.  Sedan skall vi se om man behöver göra något. Efter läkaren åkte vi ner till Kungsbacka för att träffa Mikaela och Mira och även Mia var med. Vi började med att fika eftersom Linus sov och jag skulle kunna sitta ner i lugn och ro och äta. Jag hann ta två tuggor sedan vaknade Linus men han höll sig hyfsat lugn iaf. När jag och Mikaela åt så myste Mia med Mira, så mysigt att gosa med bebis. Sedan vart det lite shopping, jag fick köpt Linus första kallingar eller rättare sagt boxershorts, såååå söta var dom. Mia åkte vidare till sin mor för att lämna en present till sin bror. Så jag och Mikaela lullade vidare. Sen var det matdax för Mira och vi gick till ammningsrummet. Där det var lite mys med Mira =)
Linus var så stolt när han fick hålla Mira, han verkligen sken av stolthet. Han skulle även pussa och kramas med henne, men så försiktig han var med henne.

 
 
Linus går balansgång                             Mia myser med Mira


Mikaela med en liiiite större "bebis" i famnen..


             Lilla snuttan somnade så gott

 
     En stolt Linus med Mira                 Kramas med Mira är mysigt


        Mikaela, Mira och en busig Linus


      Jag och gose tjejen


                   Sååå fin att titta på

Glömde nästan att skriva om att Mia åkte hem till mig efter att ha varit hos sin mor, hon fick göra Daniel kaffesällskap då jag ej kommit hem än. Det slutade med att Mia fick ta sin kopp kaffe och komma och möta mig längs vägen...

                          

Kommentarer
Postat av: ia

Många super fina bilder. Man blir varm i hjärtat. Vart en super mysig dag måste jag säga. Tack tack.

Kram

2010-05-26 @ 20:58:52
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ååå vilka fina bilder :) Det var mysigt igår! Tack!

2010-05-27 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0