Tisdag ida

Denna morgonen började ganska så stressigt, jag snozade nog liiite för länge. När klockan var 7.20 insåg jag att jag hade jätte bråttom. Jag skulle nämligen lämna Linus på dagis 7.45 Linus sov jag halv sov men det var bara att stressa upp. Gick bra ändå men när jag skulle gå fick jag panik då jag inte hittade mitt regnskydd till vagnen och det ÖSER ner ute. Hittade ett gammalt gammalt som fick duga, LInus såg inte ut så mycket men det gjorde honom inget då han halvsov hela vägen till dagis. Efter det traskade jag hem och gjorde mig en macka för att ta med så jag kunde äta på bussen me chi fick jag då jag glömde den hemma på bänken.. Dagen på jobebt har gått jätte fort, dels har jag haft uvecklings samtal med chefen, sen har han och jag fixat i ordning skåpet där vi ska ha gasolen i som vi ska sälja i sommar. Halv sex fick jag mig en chock att klockan var så mycket, vart hade dagen tagit vägen?! När vi var klara och gick till bussen kom den så perfekt att vi inte behövde vänta något, nästa buss fick jag la vänta på i hela TVÅ minuter. Sen hade jag dunder dunder tur när jag kom till mölndal att tåget var liiite försenat så jag hann med det hem oxå. Så man kan ju snacka om att jag hade tur idag. På tåget träffade jag även Daniels faster Gerd, tycker det e så kul att springa på henne i mellanåt. Hoppas du hittar till min blogg så du kan se vad vi har för oss =) Om du läser får du gärna lämna ett litet spår från dig..
Ska försöka lägga in lite bilder nu från veckan.

Nä nu blir det kojan för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0