Snart helg då

Denna veckan har varit lite halvjobbig då jag har haft så jäkla ont i mitt knä men det har gått. Idag hade vi ny öppning av butiken och vi hade hoppats på massa folk men annonsen som skulle ha varit med i tidningen var inte med så det vart inget vidare med folk. Under dagen har det varit små ruscher och sen har det varit lugnt igen. Igår fick jag världens bästa brev, näligen att jag kan hämta mitt paket med mina pelargonier i. Så på fredag blir det till att gå till "posten" och hämta ut det. På fredag kväll kommer även Anki, Lottis, Mia och Maria hit. Anki ska hålla en klass med oss och det är med Mary Kay produkter. Det ska bli intressant att se vad detta leder till. Efter det blir det en liten utgång men vi får se vart det slutar. Nu är det äntligen helg, som jag har längtat efter det denan gången, ska bli såå skönt att sova. På lördag ska vi gå på TURmässan och det ska bli kul, det kanske inte bara blir att man kan drömma sig bort utan kanske bokas en resa =) Sen på söndag ska vi hem till mamma och äta middag, min bror, systre och hennes familj kommer dom med. Mammas mat är BÄST!!

Här kommer lite bilder från i fregdags då Anki visade oss Mary Kay produkter Jag låter bilderna tala för sig själva...

 
                                                                            Mia å Lottis

 
Anki och Maria                                                    Trion

  
                            Spindel jakt..                          Maria fick tag på den

 
Lottis skulle sitta i Linus knä..            Bus med Lottis, Anki å Linus


Kommentarer
Postat av: Lottisplottis

En liten rättelse! Det var Linus som ville att jag skulle sitta i hans knä ;) Hihi...

2010-03-30 @ 18:11:22
Postat av: Helene

Aaa det var så jag menade men lät fel så som jag skrev det..

2010-03-31 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0