Rotten totten

I lördags kom Rottentotten på besök, han bor ju nu mer hemma hos fam Amundsson där han trivs mycket bättre än hos oss. Han var så go så go och vi skulle bara mysa och gosa. Kan ju säga det att Linus vart jätte glad när Rossen kom hem till oss. Han släppte inte Ross ur sikte i fem minuter. Ross var helt annorlunda mot mig nu när han var "hemma" när vi annars är hos Aina mfl så total dissar han mig. Det är precis som om han är sur på mig att han inte bor här längre eller att vi inte träffas lika ofta längre. Kan ju säga det till dom som inte vet hur han är, är att han har en liten speciell personlighet och "pratar" en hel del och visar tänderna. Vilket jag ofta får se när vi är där. Men nu här hemma var han helt underbar och vi gosade massor. Jag och Daniel satt i soffan då kryper Ross upp med framtassarna i mitt knä och hela sin vikt i Daniels knä, jätte mysigt var det. Linus har även kommit på att han kan använda Rossens öron precis som han gör med Giggys.



                      
                          Mina två goingar

                      
                            Rotten totten hälsar på Doris
                          
                     
                          Gosar i Rossens öra

Kommentarer
Postat av: ia

Åååå va mysigt han snuttar med Rottentottens öron. Super gulligt ju. Önskar ni kunde ha ross hemma mer...han e så go o mysig.

2010-03-16 @ 19:58:44
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0