Nu är det vår!!!

Insåg idag när jag skulle hämta posten att våren faktiskt är påväg. Solen värmer, snön börjar äntligen smälta. Och det bästa av allt mina SNÖDROPPAR börja att BLOMMA!! Inte en dag för sent. Åh vad underbart det var att se dom stå där och visa sina vita blommor. Såg även att min kaprifol börjar visa sina blad knoppar! Jag satte mig även på trappen uatn tröja eller jacka i bara linnet och solen värmde så gott. Naturligtvis var jag tvungen att ta lite bilder i det härliga vädret =)

 
       Åh vad härligt att se dom!

 
Ett gäng snödroppar                                                      Kaprifolen

                      
                               Bara jag i solen på trappen

Kommentarer
Postat av: ia

Gud va avundsjuk jag e. Själv stod man i butiken hela dagen :D Missade ju all sol.

2010-03-16 @ 19:56:36
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0