Luncha med Lottis!

Dock kunde inte jag somna igår kväll så jag la mig på soffan och kolla på tv sen slocknade jag där, har sovit jätte dåligt i natt. Har vaknat femtioelva gånger, haft jätte ont i mitt knä?! Först när Daniel gick till jobbet smög jag tillbaka till sängen och lyckades att somna om och var jätte glad över att Linus sov till hela klockan åtta idag!
Idag blir det till att åka in till stan och träffa Lottis, usch vad dåliga vi har varit på att träffas. Blir allt för sällan nu när hon har slutat på jobbet =( Så kan tänka mig att det blir en massa tjatter och inte en tyst minut. Med tanke på att vi har ett litet tag att ta igen. Det blir såklart lunch på stan med vad det får vi se. Sedan ska jag försöka komma till Panduro för att inhandla dels lite saker till ett kort jag ska göra och lite andra saker till ett projekt som jag ska börja på =) ska se om jag kan ta lite bilder idag oxå =) Efter lunchen med Lottis, massa tjatter och massa butiks tittande var hon tvungen att gå på en föreläsning, klockan var då halv fem!! Jag träffade då Mia och vi tog en fika på stan, jätte mysigt det med.

 
Linus och Lottis busar innan maten på Jensens.


Mia å Linus när vi fikade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0