Jobbat helg

I fredags fick jag vara hemma med Linus då han hade feber och en jätte jobbig hosta, han hostar nästan så han kräks. Annars var det bara lugna gatan. Jag lyckades att göra en cheasecake förförsta gången och detta var efter Khims recept, det vart mumma =) Sedan på kvällen kom Mia förbi en stund och vi möe i soffan och fikade. På lördagen vart det jobb, denna helgen hade vi fått massa uppgifter att göra. Jag gjorde så att vi delade in de olika sakerna vi skulle göra till varje person. Vi ska få fin främmande på jobbet på måndag. Vi han med mer än vad vi trodde vi skulle göra då vi hade bra mycket folk i butiken. Självklart hittade man två fina korgar fullproppade med saker som var täckta med handdukar.. Hmm undra vad dom skulle göra med det?? På kvällen vart det mys i soffan och vi kollade på film. På söndag var det bara till att bege sig till jobbet igen och fortsätta med det vi höll på med på lördagen. På förmiddagen verkade det som om det skulle bli en lugn dag, men nejdå vi hade fullt upp att göra hela dagen. Var ju sådär kul när vi ville ha butiken tipp topp och det var den tyvär inte, men bra var det iaf. Mia kom och hämtade mig efter jobbet då vi jobbar samma helger och vi åkte hem till mig och där stod Daniel i köket och laga mat så vi kom lagom hem för att äta. Sedan vart det... hmm... ja.. fika som vanligt =) Mys pys även denna söndag. Linus hostar som en tok och har fortfarande feber. Idag söndag lyckades han att hålla sig vaken till elva tror jag det var,  men han somnade gott sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0