Första fikan på trappen

Igår var det helt underbart ute. Pappa kom förbi och vi fikade (drack kaffe) ute på trappen. Det var så gott i solen och det värmde härligt. Linus letade fram alla sina saker han har ute. Bobbycaren kom fram, cykeln och alla spadar. Men vad trött man blir efter en dag ute. Det slutade med att Linus var jätte arg, grinig och trött. Ena stunden låg han raklång och skrek på backen sen satt han och halvsov i pappas knä. Vi såg också en fjäril och då kom hoppet om våren och sommaren. Sen efter när papap åkt begav jag och Linus oss till Ikea där vi träffade mamma och lunchade. Sen så köpte jag en potta till Linus så nu ska det pott tränas här. Lite kastruller mm till spisen vi tog hem i söndags. Sen köpte jag pärlor och plattor för jag tänkte att Linus kanske tycker det e kul att lägga pärlor, men men det gick som det gick. Han la nog MAX 10 pärlor och detta var på 40min och jag "hotade" med att jag skulle lägga klart den själv. Sen så invigde Linus sin potta, första gången han satt på den så kissade han, mammas duktiga kille =)

                  
                                   Pappa fikar på trappen

  
      Linus surar på backen                             Somnade nästan hos moffen
                 
                          Påväg till Ikea å träffa mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0