Blommor

I torsdags köpte jag något som verkligen passar mig.. Jag köpte två piontulpaner. Har aldrig sett dessa och det ska bli kul att se hur dom blir. Hoppas verkligen att dom slår ut för dom var verkligen DYRA! 60 spänn styck kostade dom!!! Idag måndag har bara den ena öppnat sig lite och blir det inte bättre ska jag banne mig gå tillbaka med dom, köper inte så dyra snitt blommor om dom inte slår ut som dom ska. Sen måste jag lägga upp en underbar bild på min orkide som vi fick när vi låg på sjukan av Mia och Linda. Den har nu börjat att blomma igen med sina stora fina vita klockor. 



                                  
                                        Ska såklart stå i en cylinder vas

                                  
                                                  Liknar en pion iaf

                                  




                                  
                                                  Min vackra Orkide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0