Bjuder jag på!

Ska lägga upp två bilder som jag inte tycker är såå jätte vackra på mig men det bjuder jag på =P
Vad gör man inte för en blivande brud som INTE ska göra samma misstag som jag gjorde =9
Så här kommer dom!!


                    
                      Storbystad vart jag men korta ben fick jag =)

                    
                        Bekväm i klänningen? Inte för fem öre!!

Så kan ett rejält misstag av valet om en klänning vara! Kan ju säga det att jag bytte klännings stil ganska snabbt efter detta!

Kommentarer
Postat av: Maria

:-D Njae, kanske inte din klännng, men kanske skulle sett bättre ut om man hade högklackat

men då skulle du väl kanske bli längre än danne =)

2010-03-18 @ 17:19:23
Postat av: Linda

Inget vidare... :o) Tur att du hittade din vackra drömklänning till slut.Dessa andra verkar rätt svårburna på vem som helst skulle jag tro.Tur att Mia ser lite potential hos dem iaf,hehe.Tror dock inte att högklackat är lösningen.....

Kram kram

2010-03-18 @ 20:57:40
Postat av: ia

Hehe personligen som jag sa på bröllopet oxå så tycker jag du ser ut som en dvärg:D Men kul hade vi iallafall när vi provade dem :D

2010-03-19 @ 22:03:28
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Postat av: Helene

Du hade kul när jag provade den! Jag trivdes inte alls. Vart bättre med dom andra jag provade! =)

2010-03-21 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0